Альбінка прийшла на заняття у липні 2024 року у віці 3,5 роки.
За допомогою психолого-педагогічних корекційних занять та занять з сенсорної інтеграції, ми досягли значних результатів.
Наші досягнення у липні:
● Встановлений стабільний зоровий контакт під час гри, зблизька і на відстані ● Навчилася імітувати основні дії: постукай, поплескай у долоні, потопай ніжками, дай п'ять, повернись кругом, пострибай на місці
Наші досягнення у серпні:
● Сказала 4 нових звуконаслідувальних слова: няв, ні, вау, гав● Почала сортувати кольори та фігури ● Опанувала горщик● Навчилася махати "пока"
Наші досягнення у вересні:
● Сказала 7 нових слів: топ, ой, бі (бігати), бака (собака), пока, ку-ку, ко-ко● Самостійно стиснула прищіпку
Наші досягнення у жовтні:
● Сказала 1 нове слово: ня (на)● З'явилося наслідування дій дорослого● З'явилася та розвинулася сюжетно-рольова гра (годує ляльку, катає тощо)● Навчилася розрізняти праву і ліву руку ● Почала махати головою "ні"● Почала самостійно складати іграшки● Почала самостійно одягатися● Почала звертати увагу дорослого на цікаві їй предмети● Опанувала основні імітації дій з предметами: відкрий/закрий, поклади, тряси, дзвони, коти, веди тощо
Наші досягнення у листопаді:
● Самостійно почала витирати руки рушником● Навчилася розкручувати і знімати фігури на геоборді● Почала показувати спектр емоцій: радість, образа, сум
Наші досягнення у грудні:
● Сказала 2 нових слова: кака, ті (іди)
Наші досягнення у лютому:
● З'явилося 1 нове слово: дай ● Почала використовувати це слово як прохання бажаного предмета● Навчилася стрибати двома ногами вперед
Вʼячеслав, 9 років.
Ви бачите результати роботи за два місяці:
● Каліграфічний почерк ● Менше виправлень● Менше помилок ● Став більш уважним, зосередженим
Найосновніші причини некаліграфічного почерку:
● Внутрішні:- Стомлюваність- Гіпотонус м'язів - Низький рівень розвитку ВПФ
● Зовнішні: - Педагогічні- Відсутність чіткого режиму дня та балансу навантаження/відпочинок - Відсутність мотивації
Основний алгоритм ефективної корекції почерку::
● Діагностика ● Розвиток дрібної моторики та зорово-моторної координації● Нейровправи та пальчикові вправи● Логоритміка● Графічні диктанти ● Розвиток ВПФ (сприйняття, мислення, увага, пам'ять)● Робота з буквою залежно від віку дитини ● Формування внутрішньої мотивації
Ми щодня працюємо на результат ✨
Дениска, 9 років.
За допомогою психолого-педагогічних корекційних занять протягом 6 місяців нам вдалося досягти таких результатів:
● Вивчили 20 тем з БЛОКУ І. ЗАГАЛЬНИЙ РОЗВИТОК КРУГОЗОРУ: кольори, фігури, овочі, фрукти, дикі тварини, свійські тварини, птахи, комахи, рослини, меблі, посуд, електричні прилади, транспорт, професії, музичні інструменти, явища природи, пори року, частини тіла, емоції, властивості предметів.
Навчився самостійно:
● Вирізати та клеїти● Домальовувати за зразком ● Розфарбовувати за зразком не виходячи за лінію і не залишаючи пробілів
● Завершили БЛОК ІІ. ПСИХОЛОГІЧА ПІДГОТОВКА ДО ШКОЛИ: розвиток вищих психічних функцій за допомогою таких завдань
Сприйняття:
● Зашумлення● Підбери заплатку
Мислення:
● Подібне і відмінне● 4-зайвий● Класифікація за формою, кольором, розміром● Лабіринти● Візуально-ритмічний ряд
Увага:
● Таблиці Шульте● Коректурні проби● Постав знаки● Запам'ятай і постав крапки● Порахуй задані предмети серед інших
Пам'ять:
● Знайди та обведи такий● Запам'ятай предмети, знайди і обведи їх на іншій сторінці
На даний момент ми переходимо до
РОЗВИТКУ УСНОГО ЗВ'ЯЗНОГО МОВЛЕННЯ, що включає в себе:
● Розширення активного словникового запасу ● Вміння відповідати на запитання ● Складати фрази, речення та розповіді за картинками● Переказувати казки● Вчити та виразно розповідати вірші
Максимка, 5 років
За допомогою психолого-педагогічних корекційних занять:
● Ми вивчили 20 тем з БЛОКУ І. ЗАГАЛЬНИЙ РОЗВИТОК КРУГОЗОРУ: кольори, фігури, овочі, фрукти, дикі тварини, свійські тварини, птахи, комахи, рослини, меблі, посуд, електричні прилади, транспорт, професії, музичні інструменти, явища природи, пори року, частини тіла, емоції, властивості предметів.
За допомогою занять з СЕНСОРНОЇ ІНТЕГРАЦІЇ:
● Навчилися виконувати вправи з м'ячами, гімнастичними палицями, обручами, напівсферою, що сприяло розвитку рівноваги, моторного планування, зорово-моторної координації та профілактиці порушення опорно-рухового апарату
У результаті індивідуальних ЛОГОПЕДИЧНИХ занять протягом 2 місяців ми:
● Автоматизували 12 приголосних звуків: г, к, х, б, п, д, т, в, ф, м, н, с● Досягли вимови повних, а не усічених слів● Якісно та кількісно збільшили активний словниковий запас