Результати учнів

Illustration

ІСТОРІЯ УСПІХУ 1

Illustration
Illustration

Альбінка прийшла на заняття у липні 2024 року у віці 3,5 роки. 

За допомогою психолого-педагогічних корекційних занять та занять з сенсорної інтеграції, ми досягли значних результатів.

Наші досягнення у липні:

 Встановлений стабільний зоровий контакт під час гри, зблизька і на відстані  Навчилася імітувати основні дії: постукай, поплескай у долоні, потопай ніжками, дай п'ять, повернись кругом, пострибай на місці 

Наші досягнення у серпні:

 Сказала 4 нових звуконаслідувальних слова: няв, ні, вау, гав Почала сортувати кольори та фігури  Опанувала горщик Навчилася махати "пока"

Наші досягнення у вересні:

 Сказала 7 нових слів: топ, ой, бі (бігати), бака (собака), пока, ку-ку, ко-ко Самостійно стиснула прищіпку

Наші досягнення у жовтні: 

 Сказала 1 нове слово: ня (на)● З'явилося наслідування дій дорослого● З'явилася та розвинулася сюжетно-рольова гра (годує ляльку, катає тощо)● Навчилася розрізняти праву і ліву руку ● Почала махати головою "ні"● Почала самостійно складати іграшки● Почала самостійно одягатися● Почала звертати увагу дорослого на цікаві їй предмети● Опанувала основні імітації дій з предметами: відкрий/закрий, поклади, тряси, дзвони, коти, веди тощо

Наші досягнення у листопаді:

 Самостійно почала витирати руки рушником● Навчилася розкручувати і знімати фігури на геоборді● Почала показувати спектр емоцій: радість, образа, сум

Наші досягнення у грудні:

 Сказала 2 нових слова: кака, ті (іди) 

Наші досягнення у лютому:

 З'явилося 1 нове слово: дай ● Почала використовувати це слово як прохання бажаного предмета● Навчилася стрибати двома ногами вперед

ІСТОРІЯ УСПІХУ 2

Illustration
Illustration

Вʼячеслав, 9 років.

Ви бачите результати роботи за два місяці:

 Каліграфічний почерк ● Менше виправлень● Менше помилок ● Став більш уважним, зосередженим

Найосновніші причини некаліграфічного почерку:

 Внутрішні:- Стомлюваність- Гіпотонус м'язів - Низький рівень розвитку ВПФ

● Зовнішні: - Педагогічні- Відсутність чіткого режиму дня та балансу навантаження/відпочинок - Відсутність мотивації

Основний алгоритм ефективної корекції почерку:: 

 Діагностика ● Розвиток дрібної моторики та зорово-моторної координації● Нейровправи та пальчикові вправи● Логоритміка● Графічні диктанти ● Розвиток ВПФ (сприйняття, мислення, увага, пам'ять)● Робота з буквою залежно від віку дитини ● Формування внутрішньої мотивації

Ми щодня працюємо на результат ✨

ІСТОРІЯ УСПІХУ 3

Illustration
Illustration

Дениска, 9 років.

За допомогою психолого-педагогічних корекційних занять протягом 6 місяців нам вдалося досягти таких результатів:

 Вивчили 20 тем з БЛОКУ І. ЗАГАЛЬНИЙ РОЗВИТОК КРУГОЗОРУ: кольори, фігури, овочі, фрукти, дикі тварини, свійські тварини, птахи, комахи, рослини, меблі, посуд, електричні прилади, транспорт, професії, музичні інструменти, явища природи, пори року, частини тіла, емоції, властивості предметів.

Навчився самостійно:

 Вирізати та клеїти● Домальовувати за зразком ● Розфарбовувати за зразком не виходячи за лінію і не залишаючи пробілів

 Завершили БЛОК ІІ. ПСИХОЛОГІЧА ПІДГОТОВКА ДО ШКОЛИ: розвиток вищих психічних функцій за допомогою таких завдань

Сприйняття:

 Зашумлення Підбери заплатку

Мислення:

 Подібне і відмінне● 4-зайвий● Класифікація за формою, кольором, розміром● Лабіринти● Візуально-ритмічний ряд

Увага:

 Таблиці Шульте● Коректурні проби● Постав знаки● Запам'ятай і постав крапки Порахуй задані предмети серед інших

Пам'ять:

 Знайди та обведи такий● Запам'ятай предмети, знайди і обведи їх на іншій сторінці

На даний момент ми переходимо до
РОЗВИТКУ УСНОГО ЗВ'ЯЗНОГО МОВЛЕННЯ, що включає в себе:

 Розширення активного словникового запасу ● Вміння відповідати на запитання ● Складати фрази, речення та розповіді за картинками● Переказувати казки● Вчити та виразно розповідати вірші

ІСТОРІЯ УСПІХУ 4

Illustration
Illustration

Максимка, 5 років

За допомогою психолого-педагогічних корекційних занять:

 Ми вивчили 20 тем з БЛОКУ І. ЗАГАЛЬНИЙ РОЗВИТОК КРУГОЗОРУ: кольори, фігури, овочі, фрукти, дикі тварини, свійські тварини, птахи, комахи, рослини, меблі, посуд, електричні прилади, транспорт, професії, музичні інструменти, явища природи, пори року, частини тіла, емоції, властивості предметів.

За допомогою занять з СЕНСОРНОЇ ІНТЕГРАЦІЇ:

 Навчилися виконувати вправи з м'ячами, гімнастичними палицями, обручами, напівсферою, що сприяло розвитку рівноваги, моторного планування, зорово-моторної координації та профілактиці порушення опорно-рухового апарату

У результаті індивідуальних ЛОГОПЕДИЧНИХ занять протягом 2 місяців ми:

 Автоматизували 12 приголосних звуків: г, к, х, б, п, д, т, в, ф, м, н, с● Досягли вимови повних, а не усічених слів● Якісно та кількісно збільшили активний словниковий запас

Made with